Dr. Robert Cialdini, cel mai cunoscut expert în psihologia persuasiunii, vine în România ca invitat special al Mastermind Communications pentru a susține seminarul CUM SĂ FII CONVINGĂTOR IN BUSINESS, eveniment organizat la București în data de 30 septembrie.
In domeniul științei influenței și persuasiunii Dr. Cialdini este astăzi cel mai citat psiholog din lume! El va susține la București un seminar în care va demonstra publicului forța și funcționalitatea celor 6 principii ale persuasiunii, teorie care l-a făcut celebru.
Specialiștii în marketing și vânzări lucrează cu cel mai important și fragil material: încrederea clienților. Acești profesioniști știu că persuasiunea este un proces continuu, că o singură realizare nu garantează continuitatea succesului, că a fi onest în relațiile de afaceri este una dintre puținele garanții că oamenii vor vrea să mai facă afaceri cu tine. Mulți dintre ei își doresc să-și îmbunătățească abilitatea de fi mai persuasivi atunci când negociază cu un distribuitor care să le preia marfa, iar alții să convingă cu mesajele lor când construiesc o campanie de advertising pentru ca marfa aceea să plece de pe raft.
Liderii știu că inspirația, persuadarea celorlalți să creadă în țelul lor și să-i urmeze sunt printre cele mai importante aspecte ale artei și științei conducerii. Managerii moderni fac asta zi de zi cu echipele lor: îi conving și se lasă convinși, atunci când știu să asculte oamenii pe care îi ghidează. ”Acestea ar fi doar două dintre motivele care ne-au făcut să-l invităm pe Dr. Robert Cialdini, cel mai cunoscut socio-psiholog în teoria influenței și persuasiunii, să susțină un seminar în România”, a declarat Mihai Mătieș, directorul Mastermind Communications. Prezent pentru prima data în țara noastră, Dr. Cialdini va exemplifica prin noi cercetări modul în care cele 6 principii ale persuasiunii ne ajută să obținem de la cei cu care interacționăm mult așteptatul DA. Încrezător în utilitatea acestui eveniment pentru sectorul de afacri din România, dl Mătieș a adăugat: ”Atât eu cât și colegii mei de la Mastermind Communications suntem siguri că seminarul din 30 septembrie va fi cel mai important reper din agenda evenimentelor de business ale toamnei. Dr. Cialdini ne promite noi studii și descoperiri științifice pentru a ști cum putem să fim mai convingători, păstrând principiile eticii în afaceri”.
Dr. Robert Cialdini își petrece întreaga carieră cercetând știința influenței, ceea ce i-a adus reputația internațională de expert în domeniile persuasiunii, răspunsului favorabil la cereri și negocierii. Cartea Dr. Cialdini despre Influență a fost listată pe “New York Times Business Best Seller List”. Fortune Magazine listează Influența între “cele mai inteligente 75 de cărți de business”. CEO Read listează Influența între “cele mai bune 100 de cărți de business din toate timpurile”.
Cartea sa ”Influence: Science & Practice” este rezultatul unor ani de studii despre motivele pentru care oamenii răspund favorabil cererilor din domeniul business-ului. Cartea s-a vândut în toată lumea în peste 2 milioane de exemplare. De asemenea, cartea a fost publicată în 25 de limbi. Cartea sa mai recentă ”Yes! 50 de modalități dovedite științific pentru a fi mai persuasiv”, a fost declarat BestSeller de New York Times, USA Today & Wall Street Journal.
Dr. Cialdini și-a obținut doctoratul la University of North Carolina și a făcut studiile post-doctorale la Columbia University. A fost Visiting Scholar la Ohio State University, University of California, Annenberg School of Communications, și la Graduate School of Business of Stanford University. In prezent Dr. Cialdini este Profesor Emerit în Psihologie și Marketing la Arizona State University.