Stiri

S-a încheiat cea de-a şaptea ediţie a campaniei „Te aşteptăm în librărie”!

AFIS_campanie_Te_așteptăm_în_librărie_2015Desfăşurată în perioada 1 august – 1 noiembrie 2015, campania „Te aşteptăm în librărie”, susţinută de către Editura Herald, a luat sfârşit. Sloganul din acest an al campaniei, „Citeşte sănătos! Terapie prin lectură intensivă”, a atras atenţia asupra importanţei lecturii pentru bunăstarea şi echilibrul personal. Cu sprijinul a peste 150 de librării din Bucureşti şi din ţară, mesajul cultural a ajuns la aproximativ 15.000 de oameni şi a stimulat achiziţia de carte, vânzările înregistrând o creştere cu 20% mai mare faţă de ediţia din 2014.

Având o tradiţie de şapte ani, proiectul „Te aşteptăm în librărie” şi-a propus ca alături de librării şi librari să creeze un context cultural prietenos care promovează actul cunoaşterii şi al descoperirii universului cărţilor.

Ca în fiecare an, publicul care participat la campanie a apreciat titlurile ce abordează teme diferite ce ţin de psihologie, ştiinţă, educaţie, spiritualitate, în special acele titluri care dezvăluie modalităţi de menţinere a tonusului fizic şi mental. Anul acesta, cea mai cumpărată carte a fost Înţelepciunea nesiguranţei, a autorului de origine britanică Alan Watts. Abordarea integrativă a principiilor mindfulness a adus o creştere semnificativă a interesului pentru această dimensiune, Mindfulness zi de zi ,de Jon Kabat-Zinn, devenind unul dintre titlurile cele mai solicitate. Reţeta pentru drumul către o viaţă împlinită a oferit-o Joseph Campbell, în celebra carte Căi ale fericirii. Mitologie şi transformare personală, care face o paralelă între mituri şi natura umană, pentru o mai bună înţelegere a conştiinţei colective. Cititorii s-au aplecat, ca de fiecare dată, şi asupra doctrinelor Zen, achiziţionând, într-un număr foarte mare de exemplare, titlul Mintea Zen, Mintea Începătorului, de Shunryu Suzuki.

Tot cu intenţia de a invita un număr cât mai mare de cititori în librării, Editura Herald a organizat în decursul celor trei luni de campanie o serie de evenimente care au susţinut mesajul tonic al întregii iniţiative. Cu prilejul împlinirii a 100 de ani de la naşterea autorului Alan Watts, cu sprijinul Librăriei „Mihai Eminescu” în Bucureşti şi cel al Librăriei Bookstory din Cluj-Napoca, au avut loc două întâlniri în cadrul cărora publicul a avut şansa să aprofundeze învăţăturile transmise de autor. Evenimentul central al campaniei a fost „Lectura ca terapie” care a avut loc la Ceainăria Cărtureşti Verona şi lea oferit participanţilor motive pentru care lectura poate fi un mod eficient de îmbunătăţire a vieţii cotidiene şi, totodată, de îmbogăţire a minţii şi sufletului. Finalul de campanie a fost marcat de un „Workshop de transformare şi bunăstare personală” care a avut loc la Librăria CLB „Mihail Sadoveanu”, în cadrul căruia au fost explorate metode terapeutice actuale de optimizare fizică şi psihică, din perspectiva psihologiei cognitiv-comportamentale.

Pentru campania „Citeşte sănătos! Terapie prin lectură intensivă”, Editura Herald a recomandat publicului titluri prin intermediul cataloagelor de prezentare distribuite în librării, dar şi pe site-ul dedicat campaniei: Te aşteptăm în librărie. Sprijinul celor peste 50 de parteneri media care au fost alături în această iniţiativă culturală, oferind intervenţii în emisiuni radio, articole originale despre desfăşurarea campaniei, recenzii de cărţi, machete print, newslettere şi bannere active etc., a garantat vizibilitatea necesară pentru succesul înregistrat. Editura Herald se bucură de deschiderea cu care a fost întâmpinată campania atât de librării şi librari, cât şi de cititorii care sunt din ce în ce mai interesaţi de o cunoaştere mult mai profundă şi care tind către o mai amplă descoperire de sine, manifestând un mare interes pentru modelul editorial promovat.

ORGANIZATOR: Editura Herald

PARTENERI MEDIA: Radio România Cultural, Radio Itsy Bitsy, Sănătatea de azi, Femeia de azi, România Liberă, Radio România Actualităţi, Radio România Bucureşti FM, Radio România Antena Satelor, Radio România Târgu Mureş, Radio România Iaşi, Cinemagia, Himalaya Wellness, Fundaţia Calea Victoriei, Preţuieşte Clipa, Ziarul de Iaşi, Braşovul Tău, PRwave, Societatesicultura.ro, Agentiadecarte.ro, RomaniaPozitiva.ro, Artline.ro, ArtOut, Hyperliteratura, Damaideparte.ro, Bookblog.ro, Bookuria.info, Bookaholic.ro, Bookhub, Booktopia.ro, Totul despre mame, GoKid!, Mămica urbană, Suntpitic.ro, Calendarul Magic, Casa Mea, Căminul, Raftul cu Idei, Filme-Carti.ro, Gratuitor, Trăieşte conştient, Festivaluri Româneşti, Lumea Mare, Rabbit Media.

banner_campanie_2015_800x

Articole similare

Editura Litera își așteaptă cititorii la Bookfest 2017

Jovi Ene

Împodobește, mamă, bradul, că-mi începe serialul! | Decembrie pe Netflix

Jovi Ene

“Cartea călătoare” – o nouă campanie de promovare a lecturii iniţiată de Grupul Editorial ALL

Jovi Ene

Leave a Comment

Acest site folosește cookie-uri pentru a oferi servicii, pentru a personaliza anunțuri și pentru a analiza traficul. Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Filme-carti.ro prelucrează datele cu caracter personal furnizate de voi în cadrul înscrierilor la concursurile organizate pe blog, în scopul desemnării câștigătorilor. Doar datele câștigătorilor vor putea fi dezvăluite sponsorilor concursurilor respective. Datele personale nu vor fi folosite altfel. OK Aflați mai mult