Prin blogosfera cinefila Recomandat

Prin blogosfera cinefilă (30 mai – 5 iunie 2016)

prin-blogosfera-cinefila-Ruxandra A. scrie la SemneBune despre scenariul lui ‘Ticalosi fara glorie’ (‘Inglorious Basterds’) al lui Tarantino aparut la editura ART: ‘Cartea Ticăloși fără glorie e o mică bijuterie pe care un cinefil ar vrea s-o aibă în bibliotecă, dar pentru asta, trebuie să vedeți filmul mai întâi. Există și întrebarea: de ce să mai citesc cartea dacă am văzut filmul? Și invers. Ei bine, cred că e vorba despre perspective. Fiecare percepem altfel ceea ce vedem, citim și auzim. Una e să-i vezi mutra ternă a lui Brad Pitt din film și alta-i să-ți închipui cum ar arăta Aldo Raine.’

-Georgia Moraru face bilantul TIFF 2016 pentru liternet.ro: ‘Aş putea spune că De l’ombre il y a / Un loc la umbră (r. Nathan Nicholovitch) mi-a plăcut mai ales pentru mesajul puternic pe care îl transmite şi pentru prestaţia lui David D’Ingeo, actor care îşi merită pe deplin premiul pentru cea mai bună interpretare la TIFF. Aproape cu aceeaşi stare am ieşit şi de la Shelley (r. Ali Abbasi), însă doar starea pe care o oferă acest film este bună. Da, şi jocul Cosminei Stratan. În rest, lucrurile doar arată bine în acest lungmetraj. Ca să rămânem la filmele din competiţie, este de înţeles de ce Tanna (r. Martin Butler, Bentley Dean) a fost votat atât de bine de către spectatori. Pentru că e o poveste de dragoste inteligibilă pentru orice cultură, iar modul în care ea se traduce în orice limbă place unui public dornic de o poveste recognoscibilă. Exact la fel este efectul pe care îl produce şi Fado (r. Jonas Rothlaender), un plot care oglindeşte viaţa reală, însă care rămâne tern şi plat, nu produce vreo scânteie demnă de un astfel de synopsis.’

-Angela de la CineAmator a vazut ‘The Money Monster’: ‘La final am iesit din sala cu impresia ca s-ar fi putut mai bine. Nu oftez pentru vreun esec, ci imi retin plangerile in ceea ce priveste irosirea unui potential care ar fi trebuit sa straluceasca, nu doar sa incerce sa o faca. Cu un ritm bine dozat care creste abia in a doua jumatate, ‘Money Monster’ nu este o risipa. Pentru un thriller de suspans se achita de orice datorie, fara sa faca imprumuturi din alte parti.’

Articole similare

Pasiune rece: Decision to Leave (2022)

Dan Romascanu

Prin blogosfera cinefila (10 – 16 februarie 2014)

Jovi Ene

Le notti di Cabiria (1957)

Dan Romascanu

Leave a Comment

Acest site folosește cookie-uri pentru a oferi servicii, pentru a personaliza anunțuri și pentru a analiza traficul. Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Filme-carti.ro prelucrează datele cu caracter personal furnizate de voi în cadrul înscrierilor la concursurile organizate pe blog, în scopul desemnării câștigătorilor. Doar datele câștigătorilor vor putea fi dezvăluite sponsorilor concursurilor respective. Datele personale nu vor fi folosite altfel. OK Aflați mai mult