Campania Te asteptam in librarie! urmareste sa-l faca pe cititor sa redescopere libraria ca loc privilegiat de intalnire cu universul cartii si pe librar ca promotor activ al culturii scrise. Reunind doua mesaje distincte, campania isi propune sa evidentieze cele mai bune modalitati de comunicare intre editor, librar si cititor in scopul sustinerii unei lecturi de calitate.
Mediator cultural activ intre editura si cititor, librarul se adreseaza direct cititorului oferindu-i in fiecare an, timp de trei luni, motive suplimentare pentru a pasi pragul librariei sale.
Prima initiativă consta in reducerea de 20% acordata pentru 20 de noutati aparute in acelasi an.
In fiecare an, mesajul campaniei a fost diferit oferind cititorilor motivatii complexe pentru a facilita accesul la cartile Editurii Herald.
La prima editie, in anul 2009, sub indemnul „Te asteptam in librarie”, Editura Herald a evidentiat importanta abilitatilor si rolul librarului in procesul decizional de achizitie de carte.
La cea de-a doua editie in anul 2010, proiectul s-a desfasurat sub deviza „Astazi cititor, maine scriitor!” si fata de reducerea acordata, Editura Herald a organizat si un concurs de eseuri prin care cititorului i se oferea sansa de a se face cunoscut intr-o noua ipostaza, cea de scriitor. El a fost invitat ca in intervalul campaniei sa scrie un eseu despre cautarile sale spirituale, iar cei mai talentati dintre participanti, au fost publicati intr-un volum intitulat: „Curajul de a fi tu insuti!„.
“Pedaleaza printre randuri!” a fost sloganul anului 2011 cand cititorii, care au descoperit cartile Editurii Herald, au avut sansa sa castige cele mai elegante si performante biciclete urbane de la Electra si multe alte premii de fidelitate.
In acest an lansam indemnul “Citeste si calatoreste!”, invitatia la o calatorie atat launtrica si exterioara care te poate conduce la cunoasterea de sine. Cartile sunt cele mai la indemana bilete de calatorie. Citeste si calatoreste oriunde doresti – cuvintele sunt pasii cu care strabati distantele si darami barierele.
Campania se desfasoara in perioada 1 august -1 noiembrie 2012 si are urmatoarele motivatii :
- reducere de 20% pentru 20 de titluri lansate in cursul anului 2012
- premii tombola pentru cei care cumpara cel putin o carte marca Editura Herald:
- Sejur de doua persoane pentru 7 nopti in Thailanda (Bangkok si Tao Garden Chiang Mai); cazare, mic dejun, asigurare medicala de calatorie PREMIUM inclusa*
- Sejur de doua persoane pentru 5 nopti in Seychelles; cazare, mic dejun, asigurare medicala de calatorie PREMIUM inclusa*
- Sejur de doua persoane pentru 5 nopti in Maldive; cazare, mic dejun, asigurare medicala de calatorie PREMIUM inclusa*
- 4 weekend-uri in hotelurile CONTINENTAL din Sibiu, Suceava si Oradea (2 persoane, 2 nopti cazare + mic dejun inclus) *
- 6 burse – ateliere culturale oferite de Fundatia Calea Victoriei
- premii de fidelitate in carti
Premiul LIBRARIA ANULUI – se va acorda librariei care reuseste sa realizeze cele mai mari vanzari in perioada 1 august -1 noiembrie 2012. Premiul va aduce castigatorului servicii de promovare pe site-ul campaniei, posibilitatea de pastrare a promotiei pentru cele 20 de titluri din lotul campaniei cat si acordarea unei reduceri suplimentare de 20% pentru alte 20 de titluri, la alegere, in intervalul 1 noiembrie 2012 – 1 februarie 2013.
Unul dintre partenerii media: Filme-carti.ro.