Filmul documentar “Metrobranding – o poveste de dragoste între oameni și obiecte”, regizat de Ana Vlad și Adi Voicu și care vorbește cu nostalgie despre obiectele staruri ale epocii de aur, poate fi vizionat, începând cu joi, ora 20:30, online pe CINEPUB.
Pentru cei care au dormit ani întregi pe o saltea Relaxa, au alergat în tenişi de Drăgăşani, au cutreierat România pe o bicicletă Pegas, au visat la o motocicletă Mobra sau au făcut cadou o maşină de cusut Ileana, ”Metrobranding” înseamnă o călătorie înainte de ’89. Pentru toți ceilalți documentarul semnat de Ana Vlad și Adi Voicu poate însemna descoperirea unui univers care astăzi pare rupt dintr-un film SF Orwellian.
Salteaua Relaxa, tenişii de Drăgăşani, bicicleta Pegas, motocicleta Mobra, becul de Fieni şi maşina de cusut Ileana sunt personajele din documentarul ”Metrobranding – o poveste de dragoste între oameni și obiecte”. Dacă occidentalii erau obişnuiţi să aleagă dintre sute de branduri, în România oamenii trăiau o cu totul altă experienţă: o singură marcă pentru fiecare produs. De aici şi importanţa pe care aceste monobranduri au avut-o în viaţa celor care le realizau, dar şi a celor care le foloseau.
“Metrobranding” are premiera pe CINEPUB joi, 18 februarie, ora 20:30.
Filmul este disponibil online, gratuit și legal, pe CINEPUB
Informații despre toate filmele din portofoliul Cinepub se găsesc pe site-ul oficial. (www.cinepub.ro)