Stiri

Cărți deschise pentru minți deschise! – Final de campanie – Te așteptăm în librărie!

Iată că am ajuns şi în acest an la finalul campaniei Te așteptăm în librărie!.

După 3 luni, de la 1 august până la 1 noiembrie, în care a invitat cititorii în librării și a oferit importante resurse pentru învățare și evoluţie continuă, cea de-a IX-a ediție a campaniei Te așteptăm în librărie! se încheie cu rezultate optimiste, care ne oferă premisele şi motivaţia de a merge mai departe cu acest proiect.

Campania naţională care încurajează, susţine şi promovează de la an la an lectura s-a desfășurat în peste 150 de librării din București și din țară, aducând cu sine un mesaj simplu care a reușit să anime peste 25.000 de cititori ce au îmbrățișat şi anul acesta sloganul Cărți deschise pentru minți deschise.

Librarii din cele peste 150 de librării partenere și-au asumat responsabilitatea acestui demers cultural și s-au implicat foarte activ pentru valorificarea tuturor oportunităților pe care campania Te așteptăm în librărie! le-a oferit cititorilor.

Acoperind o paletă largă de domenii  și interese, precum mindfulness, spiritualitate, parentaj, știință, psihologie, psihoterapie, filosofie, dezvoltare personală, fiecare a putut găsi noi vehicule pentru a înainta pe propria cale de dezvoltare. Titlurile pe care Editura Herald le-a propus în oferta promoțională a campaniei au fost la mare căutare, devenind adevărate instrumente de cunoaștere pentru publicul larg.

Unul dintre titlurile de referință ale campaniei a fost Pe calea mea, volumul autobiografic al lui Alan Watts, un volum recomandat tuturor celor care îşi doresc o bună aprofundare a conceptelor pe care acest mare gânditor le-a promovat în scrierile şi prelegerile sale. Mindfulness. 8 paşi către fericire, de Bhante Gunaratana, a fost printre preferatele publicului, urmat de Edda – Poveşti din mitologia nordică de Snorri Sturluson, de volumul autobiografic Capitole din autobiografia mea de Mark Twain şi Elementele filosofiei lui Newton de Voltaire.

Oamenii au fost motivați să pășească în librării atât pentru a răsfoi titlurile din campanie, cât și pentru a cunoaște mai bine autorii preferați.

În cadrul evenimentului intitulat Alan Watts – Aventura unui spirit liber, care a avut loc la Librăria La Două Bufniţe din Timişoara, în data de 7.09.2017, cititorii prezenţi la eveniment au avut parte de o seară de descoperire şi regăsire interioară, prin intermediul cărţilor unui mare înţelept şi gânditor nonconformist, Alan Watts.

În Bucureşti, alte două evenimente culturale au suscitat interesul şi au mobilizat cititorii în librării. Duminică, pe 15 octombrie 2017, la Librăria Humanitas de la Cişmigiu, în cadrul evenimentului Fii conştient de ceea ce contează! Despre viaţa socială şi emoţională a copilului tău, s-a discutat despre conectare şi empatie cu copiii noştri, despre cum putem îmbunătăţi viaţa socială şi emoţională a acestora.

Iar la Librăria Cărtureşti Verona, tot din Bucureşti, cititorii au fost invitaţi marţi, 24 octombrie 2017, la evenimentul Arta de a trăi conştient, unde, prin intermediul titlurilor din colecția Mindfulness, am discutat despre atenţia conştientă, despre ce înseamnă să fim cu adevărat prezenţi în viaţa noastră, despre arta de a trăi conştient.

Totodată, publicul din Brașov a avut ocazia să cunoască mai bine potențialul cărților Herald la Librăria Șt. O Iosif, cu ocazia lansării volumelor din colecţia Autobiografia: Capitole din autobiografia mea de Mark Twain, Viaţa mea de Charles Darwin, Memorii de William Butler Yeats, pe data de 9.11.2017. Invitaţii acestui eveniment au împărtăşit publicului braşovean mărturii ale unor personalităţi celebre care au marcat, într-un fel sau altul, istoria umanităţii. Totodată, evenimentul a marcat cu succes finalul de campanie de anul acesta.

Activitățile derulate nu au fost singurul motor de evoluție a campaniei. Contribuția valoroasă a partenerilor a dus la creșterea semnificativă a notorietății proiectului, publicul devenind din ce în ce mai apropiat de ideea de carte ca factor de dezvoltare personală și socială.

Despre Editura Herald

Înființată în 1994, Editura Herald are un profil editorial structurat și coerent, dublat de calitatea înaltă a lucrărilor, fapt care i-a asigurat o poziționare distinctă pe piața de carte și o prezență marcantă în următoarele domenii: spiritualitate, religie, psihologie, terapie, parentaj, dezvoltare personală, istoria tradițiilor și filosofia culturii.

Află care sunt librăriile participante la campanie, titlurile selecționate și evenimentele organizate accesând site-ulTe așteptăm în librărie!.

Sponsor: Himalaya

Parteneri media: Realitatea TV, ItsyBitsy, cinemagia, TVR, TVRTimisoara, Radio Romania Cultural, Bucuresti FM, Radio Romania Iasi, Radio Romania Tg.Mures, Radio Romania Timisoara, Radio Romania Cluj, Radio Brasov, MIX TV, Nova TV, WYLFM, Smart FM, GoldFM, Senso TV, Bookblog, brasovultau.ro, bzb.ro, mytex.ro, festivaluri-romanesti.ro, GoodRead.ro, Literaturapetocuri.ro, Edu-News.ro, 4Arte.ro, Agentia de carte, gratuitor, IQool, Bookaholic, Bookhub.ro, Bookuria.info, Filme-Carti.ro, PR Wave, Raftul cu Idei, Rabit Media, eva.ro, Societatesicultura.ro, Booktopia, Serial Readers, Traiesteconstient.

Articole similare

Scriitori din Ucraina, Palestina, Ungaria, Elveția și România se întîlnesc cu cititorii din capitală în cea de a II-a seară a FILB, ediția a VII-a

Jovi Ene

Semnal TV filme: weekend 1-3 iulie 2011

Delia Marc

Avanpremieră editorială: România în Primul Război Mondial, de Glenn E. Torrey

Jovi Ene

Leave a Comment

Acest site folosește cookie-uri pentru a oferi servicii, pentru a personaliza anunțuri și pentru a analiza traficul. Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Filme-carti.ro prelucrează datele cu caracter personal furnizate de voi în cadrul înscrierilor la concursurile organizate pe blog, în scopul desemnării câștigătorilor. Doar datele câștigătorilor vor putea fi dezvăluite sponsorilor concursurilor respective. Datele personale nu vor fi folosite altfel. OK Aflați mai mult