-Despre Amazing Spider Man 2 inca nu a scris nimeni la noi pe blog, nu mai suntem de ceva timp la curent cu noile aparitii (si nici macar nu e ceva rau). Citim insa articolele prietenilor nostri din blgosfera. Pe blogul Marele Ecran, Richie scrie despre acest film, cu bune, cu rele. Iata unul dintre lucrurile rele: ”Talent irosit. Paul Giamatti apare in 2 scene, cunoscute deja din trailer, striga niste replici penibile cu accent rusesc si asta-i tot! Felicity Jones, la fel, doua scene in care e ceva receptionista sau asistent manager la Oscorp. Nici macar nu face cafeaua sau altceva util. Insuficient exploatata e si Sally Field, matusa din primul film si singura ruda a lui Peter ramasa in viata. Foarte talentata, femeia ofera o reazam emotional si dramatic autentic unui film construit parca fara pasiune si pricepere, doar din nevoie. Dar chiar si ea devine enervanta din pricina replicilor de sertar si a grijei excesive care apare ca o sacaiala fara noima. In cazul sau, mai putina vorbarie era mai utila.”
(Jovi)
-Madalina Dumitrache a vazut ‘Fading Gigolo’ al lui John Turturo cu Woody Allen ca (numai) actor si scrie despre el la liternet.ro: ‘Filmul pastişează ticurile oratorice din peliculele lui Allen şi se sprijină pe alchimia venusiană a trupei de actori, salvându-se de apatie, chiar de tristeţe. Succesul acestui „gigolo-novice” se bazează în mare parte pe disperarea clientelor sale. Tristeţea altora oferă, adesea, noi perspective asupra propriei condiţii. Coloana sonoră (preponderent jazz clasic, dar şi cu intervenţii ale Vanessei Paradis) întregeşte atmosfera lejeră a unei comedii americane.’
-‘Cinefilul anonim’ a vazut premiera romaneasca ‘#Selfie’: ‘#Selfie e un film de vara, simpatic si easy-going. Daca-l veti urmari cu mintea deschisa si fara prea multe asteptari, s-ar putea sa nu va pierdeti doua ore degeaba. Daca nu, mai bine stati acasa.’
-A vazut ‘#Selfie’ si tizul meu de la Dmovieblog: ‘Cred ca #Selfie va fi filmul RO cu cele mai multe intrari in cinema in 2014. Nu pentru ca va fi cel mai bun, ci pentru ca e facut pentru un public tanar, nepretentios (am fost galant cu exprimarea asta), care vine in cinema. In plus promovarea se simte si filmul ajunge oportun pe ecrane. Tocmai ce s-a dus 1 mai-ul si pustimea viseaza deja la vara, la mare, la soare & the rest. 2 jumate din 5, acceptabil in my book.’
-Lucian Maier de la FilmSense scrie despre ‘Jeune et Jolie’ al lui Francois Ozon: ‘Jeune & Jolie e un film cu capitole, fiecare conchis de un şlagăr francez dulceag. E un film în care prima noapte de amor e naşpa, condusă de un tip insipid. E un film în care personajele debordează sexual, în care persoanele din familia burgheză se văd reciproc fără haine, e un film în care părinţii – într-o epocă în care celălalt, om sau animal, trebuie protejat – iartă greşelile copiilor, indiferent cît de uriaşă e fapta comisă. Ozon reuşeşte să conducă personajele în interiorul acestei lumi clişeatice cu suficientă fineţe încît proiectul său să rămînă în graniţele fireşti ale unui cinema de consum axat pe calitate. Astfel, răspunsurile pe care spectatorul le-ar aştepta dinspre Isabelle (fata care, la 17 ani, se prostituează) nu vin pe tavă, sînt doar conturate, vin sub forma unor săgeţi cărora spectatorul trebuie să le aşeze ţinta: diverse aspecte care ţin de dinamica familiei – divorţ, posibil adulter în noua căsătorie; alte aspecte, care ţin de dinamica adolescenţei – curiozitate, încercare de definire a identităţii; şi o anumită suferinţă greu de precizat, generată de toţi factorii care apasă asupra fetei. Isabelle e un personaj care – în ciuda valorilor vizibile în aerul familial (teatru, muzică clasică) sau în şcoală – ia parte la tumultul material contemporan; Isabelle e încîntată de posibilitatea achiziţionării (uşoare) a unui produs de ultimă generaţie, un telefon, astfel că îi pare normal să sugereze că a fost eficientă, doar atît.’
(Dan)
1 comment
De Amazing Spider Man 2 nici noi n-am fost extaziati.