Știrile săptămânii: Workshop Ron Kaufman in Romania; Jimi Hendrix isi spune povestea, la Editura Publica; Promoția continuă: în Postul Paștelui, colecția CHRISTIA de la Adenium are 50% reducere; Drumul egal al fiecărei zile, de Gabriela Adameşteanu, publicat în Spania; Începe History of a lost Love DANCE Festival, ediția a II-a; A opta ediție a Atelierului de confecționat povești fantastice; Uși deschise la UNATC; Noaptea Cartilor Deschise 2016; De ce nu mai vorbim despre teatrul romanesc? raspunde regizorul Alexandru Nica; Apariție nouă la Editura Herald: Geografia intima a femeii, de Natalie Angier.
Workshop Ron Kaufman in Romania
Cine din organizația dumneavoastră lucrează pentru îmbunătățirea serviciilor oferite clienților și colegilor? Un om dedicat, o echipa sau un departament? Ron Kaufman ne învață că întreaga organizație – de la CEO și până la staff-ul din prima linie – trebuie să aibă același scop, și anume: îmbunătățirea continuă a serviciilor. Câștigătorii zilei de mâine nu vor fi cei care se vor lupta pe segmentul de piață numit preț, ci aceia care vor reuși să creeze și să consolideze o o cultură de organizație care atrage și fidelizează clienții și talentele de top, o cultură a serviciilor superioare.
Ron Kaufman revine la București, vineri, 10 Iunie 2016, la Athenee Palace Hilton pentru a susține un nou workshop: Creating a Service Culture in Romania – programul său practic de implementare a unei culturi a serviciilor superioare dedicat liderilor organizațiilor din România.
Clienții Publica au o reducere de 10% la achiziționarea unui bilet pentru workshop-ul din 10 iunie: pentru reducere contactați cosmin@ronkaufman.ro.
Speaker, consultant, autor și trainer, Ron Kaufman pune în centrul modelului de acțiune al companiilor cultura serviciilor superioare, cu scopul de a obține diferențiere și creșterea afacerilor. Ron lucrează cu echipele de conducere ale unor companii globale precum Federal Express, Citibank, Singapore Airlines, IBM, Microsoft, Chevron, Visa, Marriott sau Pfizer, precum și cu organizații și agenții guvernamentale, pe care le-a sprijinit să construiască avantaje competitive prin Servicii Superioare.
Puteți comanda Cultura serviciilor superioare de Ron Kaufman la prețul de 47,20 lei, aici.
Jimi Hendrix isi spune povestea
„Aveam vreo paisprezece-cincisprezece ani când am început să cânt la chitară. Cântam în curtea din spatele casei și se strângeau copiii și spuneau că e tare. Apoi m-am plictisit de chitară și am lăsat-o deoparte. Dar, când l-am auzit pe Chuck Berry, mi-a revenit interesul.
Am învățat toate riffurile posibile. N-am luat niciodată lecții. Am învățat chitară de pe discuri și de la radio. Iubeam muzica, omule.” (Jimi Hendrix)
Deși s-au scris multe despre el, Jimi Hendrix și-a lăsat în urmă și propria relatare în interviuri, note, poezii, jurnale și chiar și în cele spuse pe scenă între cântece. „De la zero” pune toate aceste elemente cap la cap, într-o autobiografie compilată postum a acestui uriaș al muzicii. Rezultatul este intim, amuzant și poetic – o carte de memorii care spune pentru prima dată povestea lui Jimi așa cum doar el o putea spune.
Cartea, cu un concept grafic original, inspirat de designul de revistă, în care fiecare pagină e unică, e tipărită la două culori și conține ilustrații cu Jimi Hendrix.
Puteți comanda autobiografia De la Zero la prețul de 49 lei, aici.
Promoția continuă: în Postul Paștelui, colecția CHRISTIA are 50% reducere
Adenium oferă o reducere de 50% pentru orice volum din colecția Christia comandat, până pe 30 aprilie 2016, de pe site-ul editurii: www.adenium.ro
Colecția Christia vă propune o serie de volume atent selecționate pentru omul „secolului vitezei”, care își dorește să păstreze vie relația cu sine însuși, cu ceilalți și cu Dumnezeu. Sinteze din cele mai importante scrieri de Spiritualitate, soluții pentru depășirea stărilor de impas și pentru regăsirea bucuriei de a trăi fiecare zi a vieții. Predici, mărturii și exemple din viețile celor mai mari sfinți ai lumii, arătând cum au ajuns niște oameni obișnuiți la starea de sfințenie. O lectură perfectă pentru perioada postului.
Lucrarea Codul Bibliei. Semnătura lui Dumnezeu, autor Protosinghel Teodosie Paraschiv, aduce în atenția cititorului codul pe care îl conține Cartea Sfântă, ca „dovadă incontestabilă, în aceste vremuri de necredință și scepticism, că Biblia este inspirată de Dumnezeu cuvânt cu cuvânt”. Volumul răspunde cu argumente la aspecte fundamentale, cum ar fi cele legate de credibilitatea Bibliei și a creștinismului, adevărul despre Dumnezeu, omenire și mântuire pe care Cartea îl conține, precum și certitudinea că Iisus Hristos a înviat din morți. Este singurul volum care tratează tema codurilor Bibliei din perspectivă ortodoxă. Cartea este scrisă într-un limbaj ușor de citit, ceea ce o face accesibilă tuturor cititorilor. Scopul declarat de autor este acela de a veni cu un argument științific în apărarea inspirației Sfintei Scripturi.
Volumul Sfinți martiri și mărturisitori români din secolul XX, autor Anca Bujoreanu, tratează experiențele prin care au trecut creștinii în închisorile și lagărele de exterminare din România în timpul regimului comunist și modul în care au reușit să-și păstreze nealterată credința în Dumnezeu. Aceste realități istorice sunt analizate dintr-o perspectivă teologică, ce nu a fost foarte des abordată în alte lucrări, o mare parte dintre ele axându-se pe surse memorialistice.
Din colecția Christia face parte și volumul Maxime și cugetări filocalice, autor Protosinghel Teodosie Paraschiv. Filocalia sau iubirea frumuseții spirituale reprezintă o sinteză a întregii spiritualități ortodoxe. Putem considera colecția scrierilor filocalice mai mult un manual privind îndrumarea creștinului pe calea urcușului duhovnicesc, decât un tratat sistematic de spiritualitate. Autorii acestor scrieri sunt preocupați de predarea unei metode de curățire de patimi și de punere în lucrare, cât mai fidelă, a învățăturilor evanghelice. Din acest motiv, preocuparea lor este una mai mult practică decât teoretică. La ei, ca de altfel la toți Părinții Bisericii, învățătura de credință este strâns legată de cea morală, înțeleasă ca punerea în lucrare a acestei învățături.
Cartea Sfârșitul omului. Cules din sfintele Scripturi, de Zosima Pascal-Prodromit, ne oferă răspunsuri și totodată ne îndreaptă pașii spre o treaptă superioară de înțelegere. Faptul că a ajuns deja la a șasea ediție ne îndreptățește să o recomandăm tuturor celor care se opresc din tumultul prezentului și se întorc spre ei înșiși din dorința de a se cunoaște, de a înțelege condiția umană.
Volumul Maxime și cugetări patristice. Sfântul Ioan Gură de Aur, autor Protosinghel Teodosie Paraschiv, ne îndrumă cum să depășim stresul și cum să trăim o existență plină de sens. Chiar dacă viața este o luptă, ea poate fi dusă în liniște. Un adevărat manual de dezvoltare personală și duhovnicească pentru oricine îl deschide, volumul conține 927 de citate, grupate în peste 300 de teme.
Cartea foarte folositoare de suflet ne îndeamnă și ne ajută să fim sinceri cu noi înșine, să ne aprofundăm în credință, să luăm viața duhovnicească mult mai în serios, ferindu-ne de a o socoti ceva ușor și comod.
Ieșită de sub condeiul Sfântului Nicodim Aghioritul, cartea își propune să analizeze din perspectivă duhovnicească unele din cele mai arzătoare probleme ale epocii contemporane: depresia, nevrozele, maladiile legate de stres și alte afecțiuni din această categorie.
Drumul egal al fiecărei zile, de Gabriela Adameşteanu, publicat în Spania
Romanul Drumul egal al fiecărei zile, de Gabriela Adameşteanu, a apărut la Xorki Ediciones (Spania), în traducerea lui Joaquín Garrigós Bueno, cu titlul El mismo camino de todos los días.
Drumul egal al fiecărei zile a mai fost tradus în: franceză, la Gallimard (2009), în traducerea lui Marily Le Nir, cu titlul „Vienne le jour„ (ediție nominalizată la premiul „Jean Monnet” pentru literatură europeană); italiană, la Editura Cavallo di Ferro (2012), cu titlul „Verra il giorno” , în traducerea Celestinei Fanella; germană, la Editura Schöffling (2013), „Der gleiche Weg an jedem Tag”, traducere de Georg Aescht; bulgară, la Editura Balkani (2005), „Vse sașciat pat den sleden”, traducere de Roumiana Stantcheva.
Drumul egal al fiecărei zile (Cartea Românească, 1975; Editura Litera, 1992; Editura Institutului Cultural Român, 2005; Polirom, 2008, 2015) a primit premiul pentru debut al Uniunii Scriitorilor din România şi premiul Academiei Române (1976).
„În camera familială, ca şi în aceea de cămin, Letiţia se sufocă mereu de viaţa sa prea mărginită. Totuşi, chiar dacă eroina are impresia că nu i se «întîmplă niciodată ceva deosebit», esenţialul este pe cale să se petreacă: din întrebările şi sfîşierile sentimentale, din alegerea între indignare şi supunere, între dezvăluire şi tăcere, un destin se construieşte sub ochii noştri. Gabriela Adameşteanu excelează în descrierea intruziunii politicului în viaţa intimă. Ea reuşeşte să facă simţite, aproape fizic, promiscuitatea sufocantă, nevoia vitală de singurătate, cu accente care amintesc uneori de Virginia Woolf, cea din O cameră separată. Drumul egal al fiecărei zile este un frumos portret al femeii aflate în pragul maturităţii, asupra căreia planează umbra maşinăriei totalitare.” (Le Monde)
„Cu o luciditate pe alocuri feroce, însă mereu temperată de sensibilitatea sa participativă, autoarea disecă impulsurile, temerile, ambiţiile, sentimentele, acţiunile unei femei autentice, pentru a schiţa, cu o precizie chirugicală a gîndirii şi delicateţe a exprimării, portretul coerent, sincer şi literar al unui suflet pe care ar fi reductiv să-l numim doar feminin – pentru că Letiţia Branea suntem noi toţi, orice om care îşi caută propriul drum şi îşi doreşte cu încăpăţânare să trăiască şi să iubească, în ciuda durerii şi fricii.” (La Stampa)
„Magistral compus, romanul ni se înfăţişează ca un fel de tablou monocrom. Subtilitatea privirii autoarei, capacitatea ei de a face simţită o apăsare intimă îl cruţă pe cititor de plictiseala pe care monotonia descrisă ar putea-o genera. Dimpotrivă, prin forţa evocatoare pe care o atinge, Gabriela Adameșteanu face din Letiţia mai mult decît un personaj – un mit. Cel al opresiunii care nu-şi rosteşte numele, oriunde s-ar instala.” (Le Matricule des Anges)
„Să te desprinzi, fără să trădezi, iată care este probabil scopul ultim pe care şi l-a fixat Letiția . Să aspiri la o viaţă mai bună, diferită, în timp ce aştepţi momentul propice, cel al adevăratei vieţi. Cel puţin aşa se gîndeşte Letiţia să trăiască, în această aşteptare nesperată a Evenimentului capabil de a aduce o schimbare radicală în viaţa ei.” (La Quinzaine Litteraire)
Gabriela Adameşteanu a mai publicat la Editura Polirom: Dimineaţă pierdută (cinci ediţii), Întîlnirea (2003, 2007, editie revăzută în colecția Fiction Ltd, 2008).), Provizorat (2010, 2011, ambele în colecția Fiction Ltd; ediția a III-a, 2013, în colecția Top 10+ ). În 2008, Polirom a inclus cărţile Gabrielei Adameşteanu în colecţia sa de „Opere”: Opere I. Dimineaţa pierdută, Opere II. Gara de Est. Întîlnirea. În anul 2012, Polirom i-a dedicat prozatoarei o serie de autor: Dimineață pierdută (2012, ediție definitivă), Vară primăvară (2012), Întîlnirea (2013), Anii romantici(2014), Drumul egal al fiecărei zile (2015, ediția a VI-a).
Începe History of a lost Love DANCE Festival, ediția a II-a
History of a lost Love DANCE Festival, (http://www.historyofalostlove.com) eveniment internațional de dans anunță lansarea celei de a II-a ediție, 3 zile și 3 nopți, în perioada 15-17 aprilie 2016, la Hotel Caro, București.
În cadrul festivalului de dans vor avea loc workshop-uri și petreceri unde artiști și DJ naționali și internaționali din țări precum Argentina, Portugalia, Cuba, S.U.A., Croația, România vor prezenta și dansa alături de participanți spectacole de Salsa, Tango, Bachata, Kizomba şi Swing.
„History of a lost Love DANCE Festival înseamnă energie, optimism și dragoste. Am ales să vin cu un nou suflu pentru cea de-a doua ediție și deja ne gândim la ediția din 2017. Mi-am dorit să aduc laolaltă culturi și genuri muzicale diferite, de unde oamenii să aleagă, să încerce diferite stiluri de dans. Dansul înseamnă cum să te exprimi, cum să socializezi mai bine și cum să dezvolți aptitudini pentru a fi parte dintr-o echipă ”, explică Ioana Lupescu, dansator și organizator History of a lost Love DANCE Festival.
History of a lost Love DANCE Festival își propune să apropie oamenii fie ei pasionați sau dansatori profesioniști, să le ofere experiențe unde se pot (re)descoperi, socializa, lega noi prietenii.
Companiile își pot înscrie angajații la workshopuri pentru a beneficia de terapia prin dans care ajută în integrarea socială, afirmarea eului, recunoașterea recompenselor, deschidere la nou, menținerea rolului în echipă, leadership (performanța echipelor).
Biletele se pot achiziționa online sau direct la Hotelul Caro în ziua evenimentului.
Despre artiști și program History of a lost Love DANCE Festival www.historyofalostlove.com și www.facebook.com/HistoryofalostLove.DanceFestival
A opta ediție a Atelierului de confecționat povești fantastice
A opta ediție a Atelierului de confecționat povești fantastice vă provoacă să creați basme și povești fantastice, pornind de la învățăturile lui Vladimir Propp, dar continuând pe aripile imaginației voastre! Duminică, 17 aprilie, de la ora 16.00, la ceainăria La un ceai, editura Crux Publishing și scriitorul Dan Rădoiu invită publicul la o nouă sesiune de scriere creativă!
Basmele populare, basmele culte și poveștile fantastice au câteva lucruri în comun: personaje excepționale, personaje negative de-a dreptul malefice, magie, încercări și provocări spectaculoase, lupte pe viață și pe moarte, eroi neobișnuiți, chiar improbabili, prințese superbe și numeroase aventuri. Cunoscutul om de cultură și folclorist rus Vladimir Propp a fost cel care a identificat principalele componente, funcții și elemente narative de bază ale basmului universal, iar noi îi ducem moștenirea mai departe într-un nou Atelier de confecționat povești fantastice!
Editura Crux Publishing are plăcerea de a vă invita la o nouă sesiune de scriere creativă, distracție și voie bună alături de scriitorul Dan Rădoiu și invitații săi speciali. De data aceasta vom confecționa basme și vom învăța secretele unei povestiri fantastice iar eroii veți fi chiar voi! Să nu credeți însă că lucrurile vor rămâne serioase pentru prea mult timp! Așa cum ne-am obișnuit publicul, scriitorul Dan Rădoiu va da tonul, dar voi veți fi cei care vor scrie un nou basm! Va fi el despre Scufița Albastră? Despre un Făt Frumos modern sau despre o Ileană Cosânzeană contemporană? Vor fi aventurile lor complet neobișnuite? Se vor petrece lucrurile într-un ținut mitic, sau chiar în orașul nostru? Numai voi veți decide asta!
Atelierul de confecționat povești fantastice va avea loc la ceainăria La un ceai, duminică, pe 17 aprilie, începând cu ora 16.00! Și pentru că știm că vă plac poveștile bine scrise, editura Crux Publishing vă aduce la Atelier și toate volumele SF/F publicate până acum la prețuri speciale de Paști! Ne vedem duminică, 17 aprilie, de la ora 16.00 cu Dan Rădoiu și (în spirit) Vladimir Propp!
Invitați speciali:
Ana-Maria Negrilă (Prof. Univ. Dr., autoarea romanului Regatul sufletelor pierdute)
Oliviu Crâznic (critic literar, autorul volumului de colecție Ceasul fantasmelor)
Șerban Andrei Mazilu (scriitor, autorul volumului Anotimpul pumnalelor)
Pentru mai multe informații privind campania Citește românește, Atelierele de confecționat povești fantastice și publicațiile editurii vă rugăm să accesați site-ul http://cruxed.ro
Uși deschise la UNATC
Deschidem Uşile către o Săptămână Altfel la UNATC! Între 18 şi 22 aprilie, Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică „I.L. Caragiale” găzduieşte cea de-a XX-a ediţie a Uşilor Deschise şi vă invită să descoperiţi culisele celei mai importante universităţi de artele spectacolului din România.
Cei interesaţi să urmeze o carieră în domeniul artistic sau curioşi să descopere ce se află dincolo de emoţia care se poate naşte doar într-o sală de teatru vor avea ocazia să participe la ateliere de actorie, coregrafie, exerciţii de regie, workshop-uri de vorbire şi expresivitate corporală, demonstraţii de tehnică în mânuirea marionetei, expoziţii de scenografie, cursuri interactive de scrimă şi lupte scenice, întâlniri-dialog de teatrologie, management cultural şi jurnalism teatral. Uşi deschise le oferă participanţilor şansa de a fi studenţi la teatru pentru o zi!
În fiecare după-amiază, spectacole precum „Conu’ Leonida” de I.L. Caragiale, „Trei (3) farse cu Pantalone”, „Titlul neterminat” după A.P. Cehov sau „Amazoanele”, producţii UNATC 2016, ne vor dezvălui un nou univers fascinant.
Vă aşteptăm la deschiderea oficială luni, 18 aprilie, ora 09:30, la Sala „Ileana Berlogea” UNATC „I.L. Caragiale”, str. Matei Voievod nr. 75-77.
Programul complet al evenimentului este disponibil pe site-ul oficial al Universităţii: www.unatc.ro sau pe pagina de Facebook a evenimentului, www.facebook.com/usideschiseofficialpage.
Parteneri principali: ArCuB – Centrul de proiecte culturale al Municipiului Bucureşti, Primăria Municipiului Bucureşti.
Pentru mai multe informaţii ne puteţi contacta la adresa de e-mail: usi.deschise.unatc@gmail.com.
Noaptea Cartilor Deschise 2016
Pe 23 aprilie, în lumea întreagă se sărbătorește Ziua Mondială a Cărții. În România, Editura Litera organizează de patru ani cea mai importantă campanie dedicată sărbătorii lecturii, Noaptea Cărților Deschise.
Acesta este prilejul nostru din fiecare an de a ne întâlni cu voi, iubitorii de carte, într-un cadru prietenesc, pentru a marca simbolic un eveniment dedicat uneia dintre celei mai importante invenții ale omenirii, CARTEA.
Alături de voi, am făcut din acest eveniment un adevărat manifest pro-cultură ale cărui ecouri au depășit granițele țării. Este o realizare importantă pentru România, țară pe care statisticile europene o plasează la coada listei la capitolul obișnuințelor de lectură.
Nu ratați, așadar, o nouă sărbătoare a culturii marca Noaptea Cărților Deschise și participați la cel mai mare eveniment anual dedicat cărții!
La ediția din anul acesta vă așteptăm cu mii de cărți oferite cadou, cu un spectacol de statui vivante întruchipate de actori ai scenelor de teatru bucureștene și, la căderea serii, vă invităm la o proiecție de film în aer liber.
Veniți, suntem din ce în ce mai mulți!
Unde: Parcul Lumea Copiilor din Tineretului (accesul se face din Bd Tineretului, lângă Palatul Copiilor)
Când: 23 aprilie, începând cu ora 19
Cum: Cu mic cu mare, cu bucurie și entuziasm, cu dor de carte!
Intrare liberă!
Dați vestea mai departe!
Eveniment Facebook: https://www.facebook.com/events/1062850787121985/
Prietenii cărților de anul acesta de la Noaptea Carților Deschise sunt:
Idea Bank, Secom, Aqua Carpatica [Sponsori]
Realitatea Tv, Europa FM, Blitz, Blogul unei cititoare de cursă lungă, Bookaholic, COOLturaMall.ro, Romania liberă, Cocor, Zile și nopți, umblat.ro, 360 Revolution. [Parteneri]
De ce nu mai vorbim despre teatrul romanesc? raspunde regizorul Alexandru Nica
Joi, 21 aprilie, de la ora 19.30, invitatul Întâlnirilor Yorick este regizorul Radu-Alexandru Nica, care va deschide o dezbatere cu publicul pe tema: ”De ce nu se mai vorbește despre teatrul românesc decât în România?”. Evenimentul are loc la Cafe Verona.
Cât de cunoscut mai este astăzi teatrul românesc în străinătate? Care sunt principalele probleme ale școlii și ale sistemului teatral? Cât de conectați suntem la fenomenul teatral internațional? Vă invităm la o discuție cu cărțile pe față despre valoare și inovație în teatrul contemporan, despre tendințe și direcții noi.
„Am constatat în drumurile destul de numeroase pe care le-am făcut în străinătate, că teatrul românesc e o cvasi-enigmă pentru mai toată lumea, integrabilă oarecum mișcării teatrale est-europene, în care Polonia sau Rusia se detașează încă foarte mult. Câteva nume de regizori români, unele reprezentative pentru secolul trecut, două trei companii de teatru despre care există informații foarte vagi și cam atât. De ce nu se mai vorbește despre teatrul românesc decât în România? Un posibil răspuns ar fi că teatrul românesc nu mai beneficiază de ceea ce psihologii numesc <bonusul de exotism> ca în epoca dinainte de căderea comunismului…” Radu-Alexandru Nica
Radu-Alexandru Nica este unul dintre cei mai cunoscuți regizori ai noii generații în România, ale cărui spectacole au șocat încă de la Debut, când a și obținut un premiu UNITER, în 2005, pentru „Nora”. A absolvit secția de regie a Universității „Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca, după ce a studiat teatrologia la Ludwig-Maximiliams-Universität din München şi regia la Bayerische Theaterakademie „August Everding”. Este doctor în teatru al Universităţii de Arte din Târgu-Mureş. A fost director artistic la Teatrul German de Stat din Timișoara şi în prezent este lector la Facultatea de Teatru şi Televiziune din Cluj-Napoca. În 2013, Radu-Alexandru Nica a publicat volumul „Nostalgia Mitteleuropei. O istorie a Teatrului German din Sibiu”, la Editura Eikon.
A montat pe scena Teatrului Naţional „Radu Stanca” din Sibiu numeroase spectacole, printre care „Nora” (Henrik Ibsen), „Vremea dragostei, vremea morţii” (Fritz Kater), „Balul” (după o idee a Theatre du Compagnol), „Hamlet” (W. Shakespeare) și „Breaking the waves” după Lars von Trier Spectacolele lui s-au jucat pe scene din Chicago, Liverpool, München, Gdansk, Essen, Heidelberg, Ulm ş.a. Pentru regia spectacolelor „Mountainbikerii” de Volker Schmidt, la Teatrul German de Stat din Timişoara, și „Incendii” de Wajdi Mouawad, la Teatrul Maghiar din Timișoara, a fost nominalizat la categoria Cel mai bun regizor la Gala Premiilor UNITER.
„Nu cred că trebuie nici să ne plecăm în fața lui Stanislavski, dar nici să ne facem idoli din tot ce se întâmplă în Vest și să îngurgităm tot ce este acolo, fără o prelucrare prealabilă, fără să trecem un pic prin filtrul a ceea ce se întâmplă la noi.” Radu Alexandru Nica
Apariție nouă la Editura Herald: Geografia intima a femeii, de Natalie Angier
Natalie Angier reuseste cu usurinta sa transforme corpul feminin intr-o sursa inepuizabila de fascinatie. Geografia intima a femeii pune in lumina frumusetea si puterea interioara a arhetipului feminin, trecand prin teoria evolutionista, prin biologie, neurochimie si prin diverse ipoteze stiintifice. Aceasta carte este un ghid esential pentru cei care vor sa afle orice: de la organe la orgasme, de la hormoni la histerectomii. Cu ajutorul claritatii, al cunostintelor sale in domeniu si al unei extraordinare exuberante de limbaj, autoarea demonteaza magistral miturile si falsele informatii care inca inconjoara corpul feminin, cea mai misterioasa capodopera a evolutiei. Geografia intima a femeii se dovedeste astfel a fi un tur de forta spumos si sigur pe sine, ce vadeste o cunoastere solida a domeniului stiintific.
Cartea lui Angier, autoare laureata a Premiului Pulitzer, este o lectura extraordinar de incitanta. Aceasta va provoca intelectual atat femeile, cat si partenerii acestora, care vor avea surpriza de a gasi in acest volum bine documentat aspecte inca nedescoperite ale femeii ce le sta alaturi.
Natalie Angier s-a nascut in New York, in 1958. Este scriitoare de non-fictiune si jurnalista pentru New York Times. A studiat fizica si engleza la Barnard College. In perioada 1980-1984, Angier a scris pe teme de biologie in Discover Magazine. De asemenea, a lucrat ca jurnalist pe teme stiintifice pentru Time Magazine. In 1990, si-a inceput activitatea in cadrul New York Times, ca jurnalist specializat in subiecte stiintifice. In 1991 a castigat Premiul Pulitzer pentru reportajele sale speciale. Intre 2006 si 2012 a predat la Universitatea Cornell.
Printre cartile pe care le-a scris se numara:
– Natural Obsessions (1988)
– The Beauty of the Beastly (1995)
– The Canon: a Whirligig Tour of the Beautiful Basics of Science (2007).