Știrile săptămânii: Capernaum, din 8 martie 2019 în cinematografe; Andrei Ujică și Péter Forgács revin la Cineclub și la festival – One World Romania; Filmele nominalizate la Oscar 2019 se văd la Grand Cinema & More, în cadrul Festivalului Filmelor de Aur; „Cine clásico argentino. Filme clasice ale cinematografiei argentiniene”; Istoricul Ian Buruma – invitat special la One World Romania 12; Trailer română și poster pentru #YesterdayMovie.
Capernaum, din 8 martie 2019 în cinematografe
Compania de distributie Independenta Film anunta lansarea in cinematografe în data de 8 martie a filmului CAPERNAUM, regizat de Nadine Labaki.
Filmat în haoticele cartiere din Liban, CAPERNAUM prezintă povestea inspirațională a unui băiețel care se luptă să supraviețuiască sorții copleșitoare. Filmul, care a luat Marele Premiu al Juriului la Festivalul de Film de la Cannes din mai 2018 (unde s-a bucurat de 15 minute de ovații în picioare), este acum considerat unul dintre concurenții principali în cursa pentru premiul Oscar pentru cel mai bun film într-o limbă străină.
„Realizarea acestui film mi-a schimbat viața, m-a schimbat ca persoană, mi-a schimbat perspectiva asupra lucrurilor, lăsându-mi o senzație de vinovăție care nu mă părăsește niciodată. Nu poți fi cu adevărat la fel după o astfel de experiență. Este ca și cum nu mai ești îndreptățit să fii fericit, ca și cum nu mai ai dreptul la o viață normală odată ce ai trăit o astfel de experiență. Te schimbă pentru totdeauna.”– marturisea Nadine Labaki.
Protagonistul debutant Zain Al Rafeea, un refugiat sirian fără vreun fel de experiență actoricească, joacă rolul unui băiat libanez (Zain) care fuge de părinții săi neglijenți, ajungând să-și poarte singur de grijă, până când găsește adăpost în șubreda casă a lui Rahil (Yordanos Shiferaw), o refugiată etiopiană, și a bebelușului ei, Yonas (Boluwatife Treasure Bankole).
Având o distribuție alcătuită în totalitate din actori non-profesioniști, interpretând personaje ale căror vieți sunt strâns corelate cu ale lor, Capernaum reprezintă al treilea film la care Nadine Labaki semnează scenariul și regia.
Absolventă a Universității Saint-Joseph din Beirut, Labaki debutează la Cannes în 2007 cu premiera tragicomediei romantice Caramel (în care interpretează rolul lui Layale), urmată de premiatul Where Do We Go Now? (2011, unde Labaki este Amale), care rămâne până în prezent filmul cu cele mai mari încasări din Liban.
„Dacă urmărești un film ale cărui personaje nu au trăit cu adevărat acele experiențe, nu are același impact asupra ta. Impactul este mult mai mare când știi că ai în față persoane reale care chiar se confruntă cu acele provocări.”- a declarat Nadine Labaki.
Andrei Ujică și Péter Forgács revin la Cineclub și la festival
Duminică, 17 februarie, la POINT, vă invităm la penultimul Cineclub One World Romania de până la începerea festivalului pe 15 martie. De la ora 17:30 este programat documentarul realizat de Andrei Ujică și Harun Farocki – „Videogramele unei revoluții”, iar de la ora 19:30filmul lui Péter Forgács – „Câinele negru: Povești din Războiul Civil Spaniol”.
Andrei Ujică
„Videogramele unei revoluții” prezintă o analiză tulburătoare a rolului televiziunii în timpul revoluției române din 1989. Timp de cinci zile, în decembrie 1989, în timpul înlăturării regimului lui Ceaușescu, demonstranții au ocupat studioul televiziunii de stat și au transmis revoluția în direct. Realizatorii Andrei Ujică și Harun Farocki au concentrat 125 de ore de transmisiuni video în această reconstituire cronologică a revoluției.
În timpul festivalului One World Romania ne vom reîntâlni cu Andrei Ujică, care ne va prezenta în premieră națională, în cadrul secțiunii „Work in progress”, un fragment din documentarul la care lucrează în prezent – „Things We Said Today”, o capsulă a timpului datând din 13-15 august, 1965, încadrată de sosirea trupei Beatles la New York și de primul lor concert pe Shea Stadium. Filmul este narat din perspectiva a doi adolescenți interpretați de tineri actori și este în întregime compus din materiale de arhivă, în mijlocul cărora cei doi protagoniști vor fi inserați cu ajutorul efectelor speciale.
Péter Forgács
Cu ajutorul unor imagini private, în „Câinele negru: Povești din Războiul Civil Spaniol”, Péter Forgács explorează dramele personale, iluziile, disperarea şi faţa nevăzută a Războiului Civil Spaniol. Suferinţele civililor, visele revoluţionare, crimele şi masacrele ordonate de Franco au schimbat o dată pentru totdeauna universul lui Unamuno, Lorca şi Buñuel.
Și cu Péter Forgács ne reîntâlnim între 15 și 24 martie la București, când vom proiecta alte două filme de-ale sale, „Eu sunt von Höfler: variațiuni asupra lui Werther” și „Vârtejul: cronica unei familii”. De asemenea, regizorul va susține două ateliere cu studenții UNATC și UNARTE.
„Eu sunt von Höfler: variațiuni asupra lui Werther” face parte din seria „Ungaria privată”, proiectul de o viață al lui Péter Forgács. Tibor Höfler este urmașul unei familii de fabricanți evrei al cărei parcurs poate fi urmărit, prin documente păstrate până azi, pe durata mai multor secole. Apelând la scrisori, la fotografii, la home movies realizate în tinerețe de protagonist, la citate din alte opere de artă, la voice over-uri narative multiple, „Eu sunt Von Höfler” este unul dintre filmele cele mai complexe și mai lungi ale seriei, iar experiența de a-l viziona într-o sală de proiecții, alături de alți oameni, trebuie să fie una hipnotică. O vom proba împreună cât de curând.
În „Vârtejul: o cronică de familie”, Forgács prezintă viața de zi cu zi a membrilor unei familii de evrei olandezi, spulberată aproape în totalitate de Holocaustul nazist din timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Pornind de la jurnalul video, din anii ’30 – ’40, al unuia dintre membrii acesteia, filmul include momente fericite și de relaxare care se succedă unele după altele, fiind explicate sau introduse exclusiv de inserturi și de sunete recompuse. Poate cel mai copleșitor element al documentarului e paralela creată cu viața de zi cu zi a unei alte familii, aparținând Reichkommissarului Arthur Seyss-Inquart, responsabil de aplicarea politicilor naziste pe teritoriul olandez aflat sub ocupație germană.
Harun Farocki
Proiecția de duminică, din cadrul Cineclubului, a filmului „Videograme dintr-o revoluție”, co-regizat de Harun Farocki este și un preambul al unei expoziții organizate, între 4 și 25 aprilie, de Institutul Goethe din București și dedicate acestuia. Expoziția „Despre deteritorializarea muncii” este curatoriată de Silke Wittig și va cuprinde atât lucrări din anii 1990 și 2000, cât și din opera mai recentă a artistului, acompaniate de o serie de proiecții de filme urmate de dezbateri. Luna aprilie, la Cineclub, îi va fi, de asemenea, dedicată lui Farocki, așa că vă invităm să urmăriți comunicatele și postările noastre din următoarea perioadă pentru a afla mai multe detalii despre această serie de evenimente pe care le așteptăm cu entuziasm.
Intrarea la Cineclub se face pe baza unor liste de rezervări. Pentru a vă înscrie pe liste, vărugăm să ne trimiteți un e-mail pe adresa info@oneworld.ro care săconțină numele dumneavoastră, numărul de locuri pe care doriți să îl rezervați și data și ora evenimentului la care vreți săparticipați. Pentru evenimentele din data de 17 februarie, așteptăm rezervările până sâmbătă, 16 februarie 2019, ora 17:00.
Abonamentele generale și cele de 5 intrări pentru festivalul One World Romania sunt disponibile în rețeaua Eventbook! Rămâneți conectați la canalele oficiale One World Romania – pe facebook și blog, pentru a afla ultimele noutăți despre ce pregătim pentru cea de-a 12-a ediție a festivalului și pentru toate proiectele asociației!
Filmele nominalizate la Oscar 2019 se văd la Grand Cinema & More, în cadrul Festivalului Filmelor de Aur
Cele mai bune opt filme ale ultimului an, intrate în cursa pentru a obține cel puțin un Oscar, vor putea fi urmărite la Grand Cinema & More, în cadrul unei noi ediții a Festivalului Filmelor de Aur, în perioada 25 februarie – 1 martie, la prețuri speciale.
În cadrul Festivalului Filmelor de Aur vor putea fi urmărite: „The Favourite“ (10 nominalizări la Oscar); „A Star Is Born”, „Vice“ (ambele cu câte 8 nominalizări la Oscar); „Black Panther“ (7 nominalizări la Oscar); „BlacKkKlansman” (6 nominalizări la Oscar); „Bohemian Rhapsody” și „The green book” (ambele cu câte 5 nominalizări la Oscar), dar și Cold War (2 nominalizări la Oscar).
Bilete pentru fiecare dintre cele opt filme incluse în cadrul festivalului de la Grad Cinema & More costă 22 de lei. În plus, în acest an, iubitorii de film vor putea achiziționa și abonamentul Golden Pass, în valoare de 60 de lei, care va permite accesul la oricare trei filme din programul festivalului.
De departe cea mai așteptată producție din cadrul festivalului este „Favorita“(The Favourite), filmul care alături de „Roma“ conduce topul nominalizărilor la cea de-a 91-a ediție a premiilor Oscar 2019. Drama istorică cu accente comice pune sub lupă intrigi regale, pasiune, trădare și invidie în curtea reginei Anne la începutul secolului al XVIII-lea, în Anglia.
Lista continuă cu drama muzicală „S-a născut o stea” (A Star Is Born), debutul regizoral al lui Bradley Cooper, producție lăudată de criticii din toată lumea datorită prestației celor doi protagoniști: Cooper și Lady Gaga. În programul filmului se va regăsi și „Vicele“ (Vice), o dramă care aduce în lumina reflectoarelor bătălii politice, intrigi și putere.
„Pantera Neagră“ (Black Panther) este filmul care în acest an marchează o premieră în istoria Academiei de Film – fiind primul lungmetraj cu supereroi nominalizat la categoria „Cel mai bun film”. În cadrul festivalului vor putea fi văzute și filmele „Green book”, și „Bohemian Rhapsody”, ambele cu câte cinci nominalizări Oscar.
Tot la un preț special vor putea fi urmărite imediat după decernarea premiilor Oscar și „Agent Provokkator” (BlacKkKlansman) și „Războiul rece” (Cold War) – propunerea Poloniei intrată în cursa pentru Oscar la categoria „Cel mai bun film străin”.
Programul complet și regulamentul Festivalului Filmelor de Aur sunt disponibile pe site-ul grandentertainment.ro.
„Cine clásico argentino. Filme clasice ale cinematografiei argentiniene”
Ambasada Republicii Argentina în România şi Institutul Cervantes din Bucureşti organizează în perioada 18-23 februarie 2019, la sediul Institutului Cervantes (Bd. Regina Elisabeta, 38) o serie de proiecții de film sub titlul „Cine Clásico Argentino”.
Selectia reunește 7 filme considerate patrimoniu al cinematografiei argentiniene. Este vorba despre titluri care fac parte din cele 100 de pelicule din productia cinematografică argentiniană a ultimilor 40 de ani, restaurate digital 4 k, cu cea mai mare atenție în laboratorul „Gotika” din Buenos Aires și folosind cele mai performante metode. Acest lucru a fost posibil grație programului „PLAN RECUPERAR” al cărui obiectiv – prin eforturile comune ale Secretariatului pentru Cultură din Argentina și ale Asociației Regizorilor Argentinieni de Film – este acela de a recupera și digitaliza pelicule considerate de-acum clasice.
Cele șapte filme sunt semnate de regizori precum Eliseo Subiela, Adrián Caetano, Bruno Stagnaro, Fernando Pino Solanas, Adolfo Aristarain etc.
Intrarea este liberă în limita numărului de locuri disponibile. Accesul în sală se face pe baza unei solicitări de rezervare de loc trimisă la adresa de mail cultbuc@cervantes.es. Rezervarea devine valabilă numai dacă solicitantul a primit în scris o confirmare a disponibilitatii de locuri.
PROGRAMUL FILMELOR
Luni, 18 februarie 2018, ora 19.00 – „Un Oso Rojo”, regia Adrian Caetano, Argentina, 2002, 95 minute, versiunea originală spaniolă, subtitrare română, gen dramă,
Sinopsis: Deși doar Oso le ține șirul, au trecut șapte ani de când a fost închis pentru crimă și jaf armat. Fiica lui, Alicia, împlinea un an în ziua jafului, iar Natalia, soția lui, probabil nu l-a iertat niciodată. Acum, când iese în stradă, eliberat condiționat, Oso se gândește că, cine știe, o poate lua de la capăt. Ca un western urban, Un Oso Rojo trasează destinul unui justițiar marginal în cruciada reală a unei suburbii din Buenos Aires.
Marti, 19 februarie, ora 19.00 – „Pizza, Birra, Faso”, regia Adrian Caetano Si Bruno Stagnaro, Argentina, 1997, 92 minute; versiune originala spaniola, subtitrare în engleză, actiune
Sinopsis: Patru prieteni.Un oras. O singură soluţie… Cordobés locuieşte împreună cu trei prieteni şi cu soţia lui, Sandra, care e însărcinată. Cei patru adolescenţi marginalizaţi au alcătuit o bandă care străzile din Buenos Aires. Trăiesc din jafuri, dar nu acţionează singuri, ci întotdeauna execută ordinele cuiva care păstrează cea mai mare parte a prăzii. Filosofia de viată a lui Cordobés şi a prietenilor lui este că atâta timp cât nu le lipsesc berea, pizza şi ţigările, totul este suportabil.
Miercuri, 20 februarie, ora 19:00 – „Sur”, regia Fernando Pino Solanas, Argentina, 1987, 118 minute, versiune originala spaniola, subtitrare în engleza, gen dramă
Sinopsis: Argentina, 1983, sfârşitul dictaturii militare. Floreal iese, în sfârşit, din închisoare. Timp de cinci ani, soţia a aşteptat ca el să se întoarcă; dar, în tot acest timp, cuplul, ca şi ţara, s-a schimbat. Cu toate acestea, ambii doresc cu ardoare să-şi regăsească speranţa şi libertatea.
Joi, 21 februarie, ora 19:00 –”Roma”, regia Adolfo Aristarain, Argentina, 2004, 155 minute, versiune originala spaniola, subtitrare în engleză, gen dramă
Sinopsis: Filmul redă povestea vieții unui scriitor argentinian, Joaquin Gonez, care acum trăiește în Spania. La vârsta de 60 de ani, acesta vrea să-și scrie memoriile ajutat fiind de Manuel Cueto tânărul său asistent. Discuția dintre cei doi are menirea de a-l face pe Gonez să călătorească înapoi în timp și de a răscoli în sufletul acestuia amintiri de mult și adânc îngropate. Astfel, aflăm că Joaquin Gonez este fiul unor muzicieni, având o relație foarte apropiată cu mama lui, Roma, pe care o divinizează, iar după moartea tatălui său trec amândoi prin clipe dramatice. Curând, Cuerto realizează că slujba pe care o are este mai complicată decât credea inițial deoarece Gonez suferă un blocaj, aflându-se în totală pană de inspirație. Asta înseamnă că asistentul va trebui să facă și munca de scriitor. Imaginile din trecutul lui Gonez, adică perioada copilăriei la Buenos Aires până la sosirea în Spania, sunt realizate cu ajutorul flash-back-urilor. Este un film cu adevărat emoționant care vorbește despre viață, moarte, sentimente, lupte politice, iubire și dezamăgiri.
Vineri, 22 februarie, ora 19.00 – „El lado oscuro del corazón”, regia Eliseo Subiela, Argentina, 1992, 127 minute, versiune originala spaniola, subtitrare în engleză, gen dramă
Sinopsis: Într-un romantism voios și suprarealist, un poet numit Oliviero, trăiește în Buenos Aires unde își câștigă pâinea recitând poezii la semafoare. Printre prietenii săi, se numără un sculptor excentric, Canadian, și Moartea. Da, ciudat, însă poetul are o legătură cel puțin bizară cu însăși Moartea care încearcă să îl convingă să revină cu picioarele pe pământ, să nu mai fie copil și să își caute un loc de muncă. Oliveiro e în căutarea iubirii absolute, însă nu o caută unde trebuie, în așa fel, încât, femeile care ajung în patul lui, dimineața dispar printr-o ușă misterioasă. Însă lucrurile se schimbă când Oliviero cunoaște o prostituată de care se îndrăgostește, ea însî nu vrea sî fie cu el, așa că rolurile ajung să se schimbe.
Sâmbătă, 23 februarie, ora 17.00 – „Hombre mirando al Sudeste”, regia Eliseo Subiela, Argentina, 1986, 105 minute, versiune originala spaniola, subtitrare în engleză, gen dramă.
Sinopsis: Dr. Julio Denis este psihiatru și lucrează într-un spital de neuropsihiatrie. Într-o zi, la cabinetul lui din spital se prezintă un tânăr, Rantés, care pretinde a fi o ființă de pe altă planetă. Doctorul îl tratează ca pe un paranoic, dar Rantés se insinuează în viața lui făcându-l să se îndoiască dacă este într-adevăr nebun, şi în mod subtil, îl obligă să-și regândească viața și profesia.
Sâmbată, 22 februarie, ora 19.00 – „Juan Moreira”, regia Leonardo Favio, Argentina, 1973, 102 minute, versiune originala spaniola, subtitrare în engleză, gen dramă, istoric.
Sinopsis: Bazat pe un roman al lui Eduardo Gutiérrez, filmul povesteşte viața și moartea lui Gaucho Moreira, un personaj ce a devenit una dintre figurile mitice ale istoriei argentiniene, un luptător singuratic pentru dreptate în Pampasul argentinian în perioada de formare a națiunii. Figura sa a inspirat numeroase opere literare, filme și piese muzicale.
Istoricul Ian Buruma – invitat special la One World Romania 12
Între 15 și 24 martie are loc cea de-a 12-a ediție a Festivalului One World Romania, în șase locații din centrul Bucureștiului. Festivalul va include o selecție de film documentar realizată de Ian Buruma, unul dintre istoricii cei mai respectați ai lumii, care va fi alături de noi între 16 și 22 martie și va participa la o serie de proiecții și dezbateri.
Selecția realizată de Ian Buruma este cât se poate de concludentă pentru preocupările sale. Alegerea scurtmetrajului „Terminus”, al celebrului cineast britanic John Schlesinger, reflectă preocuparea sa pentru cinema și afinitățile – unele de natură familială, Schlesinger fiind unchiul său – cu acest mediu. Buruma a studiat cinematografia japoneză la Tokio, a scris eseuri și articole despre filme pentru cele mai prestigioase publicații ale lumii, unele dintre ele cuprinse în excelentul său volum apărut în 2014, „Teatrul cruzimii: artă, film și umbrele războiului”.
În spațiul românesc, invitatul nostru e cunoscut în primul rând pentru două cărți publicate la Editura Humanitas, „Anul Zero. 1945, o istorie” și „Occidentalismul. Războiul împotriva Occidentului” (scrisă împreună cu Avishai Margalit). De altfel, duminică, 17 martie, de la ora 17:00, Ian Buruma se va întâlni cu cititorii și admiratorii cărților sale pentru o sesiune de autografe la Librăria Humanitas de la Cișmigiu.
FILMELE SECȚIUNII
Cele patru capodopere ale documentarului mondial pe care Ian Buruma le va prezenta publicului din București sunt: „Terminus” (1961), de John Schlesinger, „Durerea și mila” (1969), de Marcel Ophüls, „Vârtejul: cronica unei familii” (1997), de Péter Forgács și „Ultimul dintre nedrepți” (2013), de Claude Lanzmann.
„Terminus” a lansat cariera unuia dintre cineaștii britanici cei mai renumiți ai anilor ’60-’70, John Schlesinger, responsabil pentru câteva dintre filmele de referință ale perioadei, precum „Darling”, „Midnight Cowboy” sau „Sunday Bloody Sunday”. Documentarul de scurtmetraj, realizat la comanda British Transport Films, surprinde o zi oarecare dintr-o gară importantă a Londrei (Waterloo Station), unde viețile a mii de oameni se intersectează pentru scurt timp, despărțindu-se apoi, cel mai probabil, pentru totdeauna. După proiecția filmului de joi, 21 martie, de la POINT,Ian Buruma va discuta cu spectatorii despre viața și cariera sa, pornind în special de la relația cu unchiul său, John Schlesinger.
„Muncitorii au opus tot timpul mai multă rezistență. Însă burghezia era speriată. Avea ce pierde.”, mărturisește un personaj în „Durerea și mila”, documentarul lui Marcel Ophüls despre colaboraționismul francez din timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Alcătuit din interviuri contemporane și imagini de arhivă din jurnale de actualități și filme de propagandă și produs inițial pentru televiziune în 1969, filmul a fost interzis de cenzura gaullistă care se temea că va spulbera mitul rezistenței patriotice franceze în fața naziștilor. După proiecția de duminică 17 martie, Ian Buruma și Radu Jude vor discuta despre cinema și istorie în Atrium-ul Institutului Francez din București. Moderatorul discuției va fi istoricul Adrian Cioflâncă.
Filmat în 1975, însă montat și lansat abia în 2013, „Ultimul dintre nedrepți”, realizat de Claude Lanzmann îl are ca protagonist pe Benjamin Murmelstein, fost rabin-șef al Vienei înainte de începerea celui de-al Doilea Război Mondial, deportat apoi în Theresienstadt și numit, împreună cu rabinul-șef al Berlinului, Paul Eppstein, și cel al Pragăi, Jacob Edelstein, în conducerea Consiliului Evreiesc (Judenrat) al acestui ghetou „model”. Miercuri, 20 martie la Pavilion 32 – Institutul Goethe, după proiecție, vă invităm la o discuție între Ian Buruma și Iulia Popovici, în care un subiect important va fi rememorarea carierei lui Claude Lanzmann, unul dintre cei mai importanți documentariști din istorie .
În „Vârtejul: o cronică de familie”, Péter Forgács pornește de la jurnalul filmat, în anii ’30 – ’40, de unul dintre membrii unei familii de evrei olandezi care va dispărea în lagărele naziste. Filmul include momente fericite și de relaxare care se succedă unele după altele, fiind explicate sau introduse exclusiv de inserturi și de sunete recompuse, ce îi conferă un dramatism inexistent la nivelul imaginilor. Regizorul Péter Forgács i se va alătura lui Ian Buruma pentru o discuție după film, marți, 19 martie, la Cinema Elvire Popesco.
Abonamentele generale și cele de 5 intrări sunt disponibile pe platforma partenerilor de la Eventbook. Rămâneți conectați la canalele oficiale One World Romania – pe facebook și blog, pentru a afla ultimele noutăți despre ce pregătim pentru cea de-a 12-a ediție a festivalului și pentru toate proiectele asociației!
Trailer română și poster pentru #YesterdayMovie
Danny Boyle, regizor laureat cu Oscar, și Richard Curtis, scenarist nominalizat la Oscar, prezintă
YESTERDAY
Cu Himesh Patel, Lily James, Kate McKinnon și Ed Sheeran.
YESTERDAY va fi lansat în cinematografele din România pe 12 iulie 2019.
Ieri, toată lumea îi cunoștea pe The Beatles. Azi, doar Jack mai cunoaște cântecele lor, și e pe cale să devină un megastar. Regizorul laureat cu Oscar, Danny Boyle (Trainspotting, Slumdog Millionaire, 28 Days Later) și Richard Curtis, scenarist nominalizat la Oscar, care a scris marile succese Four Weddings and a Funeral, Love Actually șiNotting Hill, prezintă YESTERDAY – o comedie rock-n-roll despre muzică, visuri, prietenie și lungul drum care duce spre iubirea vieții tale.
Jack Malik (Himesh Patel, Eastenders) este un cantautor dintr-un orășel estival englezesc, a cărui faimă modestă se evaporă rapid, în ciuda sprijinului devotatei sale prietene din copilărie, Ellie (Lily James, Mamma Mia! Here We Go Again). Dar, în urma unui accident bizar de autobuz din timpul unei pene globale de electricitate, Jack se trezește că The Beatles nu au existat niciodată, și atunci îi vine o idee care îi va complica foarte rău viața.
Jack începe să cânte piesele celei mai mari trupe din istorie într-o lume care nu a auzit niciodată de ea, și, cu un pic de ajutor de la agenta sa americană, Debra (Kate McKinnon, laureată Emmy), faima lui explodează. Dar, pe măsură ce el devine un megastar adulat de tot mai mulți oameni, riscă să o piardă pe Ellie, singura care a crezut dintotdeauna în el. Pentru că ușa dintre viața lui veche și cea nouă începe să se închidă, Jack se vede nevoit să se întoarcă acolo unde a simțit înainte că era locului lui, și să facă dovada că în viață nu ai nevoie de altceva în afară de iubire.
Pe coloana sonoră vom regăsi cele mai îndrăgite hituri ale Beatleșilor în versiune modernă, și îi vom vedea pe Himesh Patel, Lily James, Kate McKinnon, Ed Sheeran.
YESTERDAY este produs de Working Title, prin Tim Bevan și Eric Fellner, cei care ne-au încântat și emoționat cu marile succese de public Love Actually, About A Boy sau seria “Bridget Jones”.