Teatrul Nostru pe Lipscani: Recitalu’ Nostru, pe 4 martie

Articol publicat de Jovi pe 25 Februarie 2016

Afis Lipscani micPe 4 martie, de la ora 19:30, Teatrul Nostru vă invită la Lipscani Atelier Alternativ, la spectacolul „Recitalu’ Nostru”. Oferiţi-le doamnelor şi domnişoarelor un mărţişor teatral deosebit!

Orice spectator îşi doreşte să descopere actorii aşa cum sunt ei, dezbrăcaţi de orice concepte şi concepţii, dezbăraţi de măştile grele care le ascund personalităţile. Un spectacol de teatru nu le poate oferi această satisfacţie. Aşa că cel mai bun răspuns la curiozităţile publicului este … un recital. Doar acolo, actorii nu sunt personaje. Actorii sunt oameni. Sunt ei înşişi. Cu caracterele lor. Cu poveştile lor. Cu secretele lor.

“Recitalu’ nostru” – o seară cu doi actori. O seară în care publicul este invitat în colţurile sufletelor artiştilor. Un eveniment cum rar întâlniţi în teatrul românesc. Vi se vor deschide uşile către inimile actorilor. O ora de poezie si teatru. O ora despre iubire, moarte si viata. Un recital structurat in patru parti captivante: “2 barbati fara jumate”, “Institutiile statului”, “Masochismul la barbati” si “Vise cinematografice”.

Cu: Tadeus Mincă, Sebastian Ghiţă şi Corneliu Reu

Coloana sonora: Corneliu Reu

Concept: Tudor Sicomaş