Lansare Regele lupilor-Povara coroanei (2)Editura Delfin a lansat joi, 21.01.2016, cel de-al treilea volum al trilogiei „Regele lupilor – Povara coroanei”, de George Cornilă, o lansare plină de emoții și entuziasm, ca de final de poveste.

Lansarea mult așteptatului final al trilogiei „Regele lupilor-Povara coroanei”, care încheie călătoria fantastică a personajului principal Daizus, a avut loc joi, 21.01.2016, la Readers Cafe și s-a bucurat de prezența unor invitați de seamă ai lumii culturale.

Cei prezenți s-au bucurat de ultimul volum al trilogiei și au avut posibilitatea să îl răsfoiască în exclusivitate și să descopere ce destin le-a fost hărăzit personajelor preferate. Toate acestea acompaniate de prezența autorului care a vorbit cu bucurie despre finalul călătoriei și de tot ce a însemnat pentru el această poveste.

„De ce o trilogie? În primul rând, avem cifra magică trei şi dacă tot ne cufundăm într-o lume de basm, atunci aceasta devine cumva necesară. În al doilea rând, această fragmentare a acţiunii a avut darul de a spori atât dinamismul, cât şi suspansul, întrucât consider esențial ca emoția trăită de autor să fie transmisă cititorilor. După cum am mai spus, „Regele lupilor” mi-a adus farmecul urcării unor trepte, farmecul unei călătorii în etape”, ne spune autorul întrebat de unde a pornit ideea de trilogie.

Și iată că povestea a ajuns la final, istoria neamului dac creionată cu talent și pasiune de către George Cornilă, ne invită la o incursiune în trecut și ne prezintă personaje demult uitate sau neștiute de către public. Așa cum spune doamna conf. univ. dr. Laura Grunberg: “Este foarte important să avem astfel de cărți și să fie cunoscute de către copii și cel mai important ar fi ca elevii să știe că avem un autor tânăr și talentat care ne spune o astfel de poveste. De multe ori, ei cred că autorii sunt foarte în vârstă sau nu mai există printre noi, deoarece nu pot interacționa direct și nu pot afla toate detaliile de la creator. Eu aș încuraja întâlnirile directe pentru o mai bună interacțiune și pentru a da o șansă elevilor să afle ce povești minunate pot fi create de către un autor tânăr atâta timp cât există pasiune!”.

Lansare Regele lupilor-Povara coroanei (10)Un alt invitat de seamă, domnul critic literar Cătălin Badea-Gheracostea ne-a adus în discuție tema “Divertismentul istoric și literatura fantastică”, aducând în prim plan importanța acestui gen de literatură istorico-fantastică : „Atâta vreme cât se spun povești ca în Regele Lupilor, vom continua să existăm! Mă număr printre puținii critici literari ai acestui gen istorico-fantastic și îmi face o deosebită plăcere să iau parte la un astfel de eveniment, care promovează un gen literar din ce în ce mai prezent și la noi. Îl felicit pe George pentru lucrarea sa și pentru curaj!”.

Prezentatorul evenimentului Andrei Coman ne-a ajutat să călătorim împreună spre destinația finală și să ne bucurăm de o atmosferă de poveste.

La finalul evenimentului, a fost extras câștigătorul concursului organizat de către Editura Delfin, în perioada 17-20 ianuarie 2016, pe pagina oficială de Facebook, premiul constând într-o tabletă Samsung Galaxy Tab 4. Câștigătoare este doamna Ioana Cojocaru din Constanța.

Lansare Regele lupilor-Povara coroanei (11)

« »

Elefant.ro