FINAL_COLECTIE_NEW_IQ”Teste IQ şi de personalitate”, de Philip Carter

Evaluaţi-vă creativitatea, aptitudinile şi inteligenţa

Editura Meteor Publishing

Testele IQ vă evaluează abilităţile sau inteligenţa, iar chestionarele de personalitate vă ajută să vă dezvăluiţi caracteristicile sau trăsăturile personalităţii. Angajatorii le utilizează într-o măsură tot mai mare pe ambele ca parte din procedurile lor de selecţie, deoarece pot să indice compatibilitatea unui candidat cu un post specific. Este cu siguranţă util şi recomandabil să exersaţi serios înainte de a susţine testele reale, iar cartea de faţă vă oferă această oportunitate.

Teste IQ şi de personalitate conţine peste 500 de întrebări la care să răspundeţi pentru a vă aduce în vârf de formă. Cartea începe cu chestionare despre personalitate, care examinează atitudini şi valori. Urmează două teste IQ definitorii pentru tipul şi stilul de întrebări pe care le veţi întâlni probabil în teste IQ reale. Tipurile diferite de întrebări vă vor evalua:

• aptitudinile verbale;
  • aptitudinile numerice;
  • aptitudinile logice;
  • abilităţile de orientare spaţială

Sunt de asemenea incluse răspunsuri complete şi o analiză simplă a punctajelor, pentru a vă putea evalua performanţele. Interesante şi provocatoare, întrebările din Teste IQ şi de personalitate reprezintă o sursă excelentă de materiale pentru antrenare şi exersare pentru toţi cei care se confruntă cu teste reale.

Philip Carter este expert în teste IQ şi concepe permanent noi puzzle-uri şi teste pentru evaluarea inteligenţei. El a scris peste şaizeci de cărţi despre toate aspectele testărilor, cuvinte încrucişate, puzzle-uri şi raţionamente, printre care Teste de inteligenţă şi psihometrice, Cartea completă a testelor de inteligenţă, Testaţi-vă EQ-ul şi seria Teste de inteligenţă IQ 1-5, apărute la Editura Meteor Press.

« »