Violetta, The Concert (2014)

Articol publicat de Andreea pe 13 Mai 2014
Rating: 9.3/10 (15 votes cast)

violetta-the-concertVioletta, The Concert (2014) – Violetta în concert

Regia: Jorge Nisco
Distribuția: Martina Stoessel, Jorge Blanco, Mercedes Lambre, Lodovica Comello, Alba Rico Navarro, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Diego Dominguez Llort

Probabil vă întrebați cine e Violetta. Această întrebare va apărea doar dacă nu sunteți un fan Disney Channel și prin urmare aveți undeva peste 18 ani (Probabil!), și nici nu sunteți părinte al unui copil ce îndrăgește acest personaj numit Violetta. Totul a pornit de la un serial pentru adolescenți, o co-producție între Disney Channel Latin America, Disney Channel Europe, Disney Channel Middle East, Disney Channel Africa și compania argentiniană de producție Pol-ka Producciones. Violetta spune povestea unei adolecente talentate, care pleacă din Spania în orașul ei natal, Buenos Aires, pentru a găsi iubirea și pentru a explora pasiunea ei pentru muzică. Ca orice show actual, mediatizarea este una excesivă, Violetta regăsindu-se sub multiple variante, urmând succesului extraordinar al serialului, de la pernuțe, ghiozdănele, la concerte live sau cosmetizate pentru marele ecran.

Așadar, fanii acestui serial au ocazia să-i vadă pe protagoniștii serialului în cadrul concertului Violettei de la Milano, precum și incursiuni în culise unde adolescenții par să-și recunoască și să-și accepte vârsta prin comportamentul lor (sau nu!). Filmat în arena Mediolanum Forum din Milano, Violetta în Concert îi prezintă pe cei doisprezece membri originali ai distribuţiei serialului argentinian interpretând hiturile din Sezoanele 1 şi 2. Adolescenții din România se vor bucura de un adevărat show în care tinerii cântăreți schimbă ținută după ținută și stil după stil, prezentându-ne bineînțeles pe inocentele copilandre, femeia fatală, dar și veșnicul îndrăgostit derock’n roll.

violetta-the-concert-151314l-imagine

Singura mea îngrijorare ar fi legată de publicul căruia se adresează acest show (și acesta ar fi și motivul pentru care am notat mai slab acest film). Dacă serialul TV este considerat unul pentru adolescenți, am avut ocazia în timpul acestui film să constat o malformație: interpretarea este realizată de adolescenți care nu reușesc să-și expună vârsta cu adevărat, iar publicul este format fie de fetițe mai mici de 10 ani, fie de părinți (unii plictisiți și probabil obligați să participe la show de către copiii, iar alții mult prea încântați de locul în care se află). Părerea mea e că pe undeva publicul țintă a suferit o modificare de vârstă și acest lucru se datorează cel mai probabil dorinței producătorilor de audiență și deci îndepărtarea de la tematică, dar și datorită dorinței copiilor și adolescenților de a crește și de a avea parte de experiențe „mature” la o vârstă prea mică.

Nu sunt o cunoscătoare a serialului Violetta și deci nu sunt în măsură să-l analizez, dar dacă tot vorbim despre seriale pentru adolescenți cred că o opțiune foarte bună ar fi, provenite din aceleași colțuri ale lumii, Rebelde Way și mai recenta adaptare, Rebelde. Cât despre concertul Violettei, cu siguranță este antrenant, plin de viață și voie bună, ritmat și deci, hotărât să te ridice de pe scaun pentru puțin dans. Iar o porție de dans nu strică niciodată, indiferent de vârstă.

Notă: 6.5/10

« »

Un raspuns la “Violetta, The Concert (2014)”